WaterSound 99 Compass Point Way S #305

Property Details

  • Sleeps 6
  • Bedrooms 2
  • Bathrooms 2
Starting at $218/Night
October
2015
Subtotal: $ --.--
  • Enhanced Cleaning Standards
  • Beach Front
  • Beach view
  • Community Amenities

HOME HIGHLIGHTS:
- Short walk to the Dunesider Pool and WaterSound Beach Access
- Beautiful Gulf views
- Complimentary beach setups each morning include 2 beach chairs and 1 umbrella (Service provided Mar 1-Oct 31)
- Complete Clean Linen Participant - ALL linens, including comforters laundered upon every checkout.

DETAILS: Stunning coastal and dune views and recently remodeled interiors make this WaterSound condo the perfect setting for your next beach vacation! This beautiful home offers 2 bedrooms, 2 bathrooms, and accommodations for 6 guests.

A warm welcome awaits just inside, where guests will enter into the home's inviting main living area. This space features an immaculate gourmet kitchen with stainless steel appliances, granite countertops, and lovely custom cabinetry. The breakfast bar boasts 4 dining seats, and an additional 6 seats are available the adjacent dining table. The living room offers a wonderful place to relax and unwind, with plush and comfortable seating, a flat-screen television, wonderful natural light from the large windows, and breathtaking coastal views. French doors lead out to the home's balcony, where guests can enjoy an invigorating sunrise with their morning cup of coffee or a peaceful sunset with a refreshing evening cocktail.

This home features two beautifully furnished bedrooms, both with exquisite emerald coast views. The primary bedroom boasts a luxurious upholstered king bed, a large flat-screen television, large windows and lots of natural light, and access to the home's balcony. The en suite primary bathroom offers dual sinks, a glass-front shower, and a gorgeous soaking tub. The guest bedroom is appointed with 2 upholstered queen beds, a mounted flat-screen television, and a private bathroom with a single vanity and shower/tub combo.

Guests in this home are just steps from the sugar white sand beach, which is accessible via a dune walkover. A private community pool and outdoor grill area offer additional space to enjoy the sunshine and ocean breeze.

This home is a picturesque setting for your next 30A getaway. Contact 360 Blue today to book your stay!

SLEEPING ARRANGEMENTS: (Sleeps 6)
FIRST FLOOR:
Guest Bedroom: Two Queens, Shared Bathroom With Shower/Tub Combo
Primary Bedroom: King, Private Bathroom Tub/Shower

360 BLUE STAFF & SERVICES: Exclusive Guest Experiences, Concierge Services, Grocery Delivery, Private Chef & More (Extra costs & advanced notice may be required)

-No Pets
-No Smoking

Golf Carts: IMPORTANT INFORMATION BELOW.
- Unfortunately, due to HOA rules, the guest will not be able to rent golf carts and will not be able to bring their own golf cart.

Amenities

  • WiFi Internet
  • Air Conditioning
  • Washer/Dryer
  • Ocean Front
  • Ocean View
  • Beach Front
  • Beach View
  • Communal Pool
  • Linens
  • Fully Equipped Kitchen
  • Heating
  • Cable or Satellite TV
  • Hair Dryer
  • Outdoor Balcony
  • Parking Facilities On-Site
  • Beach
  • Smoking: Not Allowed
  • Pets Not Allowed

Reviews

5.0 out of 5 (20) Reviews
5.0
Hope : The condo we stayed at, Compass Point #305 was so beautifully decorated and well-stocked. The area of WaterSound is perfect and the beach views from the condo were incredible. We had the most enjoyable stay!
January 4, 2022
5.0
Aaron H: Best time of the year. Best condo in Watersound!!
November 27, 2021
5.0
Rachel M: We had a wonderful stay. Unit #305 is very well-appointed, super comfortable and convenient to both the beach and pool. Traveled with a friend and we each had a large bedroom with beach/ocean views and our own bathroom. We enjoyed our morning coffee with a gorgeous view of sunrise/beach. Beach set-up is close and easy- you don't need anything except a towel. Look for the attendant on the first day and he will set you up each day with chairs/umbrella with your name. We did not use the kitchen much but it definitely has everything you need. We enjoyed meals out at The Perfect Pig, Bud and Alley's, Shunk Gulley and Pescado. We stayed 4 nights and were able to see all of the beach towns along 30A but enjoyed returning to quiet Water Sound. Will absolutely return!!

Property Manager Response: Rachel, We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us in Watersound Beach. We appreciate your valuable feedback and we look forward to hosting you again soon. Thank you for choosing 360 Blue.
September 28, 2021
5.0
Ana C: Amazing views!

Property Manager Response: Ana, We are so glad that you enjoyed your stay with us in Watersound. We appreciate and value your feedback and we hope you can visit us again soon. Thank you for choosing 360 Blue.
September 25, 2021
4.0
Josh H: Overall we had a great family vacation and the condo was very comfortable and beautifully furnished. There were several things we did want to note for other renters. Although the condo is presented as beachfront, there is quite a walk to the beach because of where the community access walkway is placed. We had problems with the second toilet. We reported them to 360 Blue on Monday of our stay and although they assured us they would be stopping by to fix it, no one ever showed up so we were unable to use that toilet the whole week. Finally, we were told a month or two prior to our visit that outside bikes were not allowed by the HOA and our only choice was to rent. The bikes we rented from 360 Blue were in very bad shape, rusted, flat tires etc.

Property Manager Response: Josh, We are so glad that you had a great time during your stay with us in WaterColor. We appreciate your feedback and we will share this with our property management team. Thank you for choosing 360 Blue. We look forward to hosting you again soon.
July 17, 2021
5.0
Henry A: We loved this condo. It was perfect for our family and close to everything in the community. Can't wait to go back!

Property Manager Response: Henry, We love hearing that you enjoyed your stay with us in Watersound. We apologize that our guests no longer have access to the beach club. We appreciate your valuable feedback and we look forward to hosting you again soon. Thank you for choosing 360 Blue.
June 18, 2021
5.0
Shannon D: This condo is beautiful and the view was actually better than I had anticipated. The furniture is very comfortable (beds, couch, chairs) which was a major plus considering that 3 out of the 4 days we were here were completely cloudy and rainy and we stayed indoors a lot. Whoever cleans this space does an excellent job- it was pristine when we entered. I can't say that I'd rent again due to the price and no longer having access to the beach club, but I was glad the condo exceeded my expectations.

Property Manager Response: Shannon, We love hearing that this home was even better than you had anticipated. We appreciate and value your feedback and hope you can come back to visit again soon. Thank you for choosing 360 Blue.
May 15, 2021
5.0
Ed C: Fabulous condo! Beautiful furnishings and very well equipped. We will be back!

Property Manager Response: Ed, We are delighted that you enjoyed your stay with us at this fabulous home in Watersound. We appreciate your valuable feedback and look forward to you visiting again. Thank you for choosing 360 Blue.
May 10, 2021
5.0
Abby N: The accommodations were 5 star The condo was impeccably decorated - plenty of space - comfortable beds. Great view - easy access to beach. Really liked the privacy of watersound. Easy to get to restaurants and entertainment!

Property Manager Response: Abby, We are thrilled to hear that you had a 5-star experience during your stay with us in Watersound. We agree that the home is impeccably decorated with plenty of space and has great views. Thank you for your review and we hope you can book with us again soon. Thank you for choosing 360 Blue.
May 1, 2021
5.0
Chad P: We enjoyed our first stay in Watersound. The condo was well equipped and just the right size for our family. We really loved the amazing view from the condo and the access to the Beach Club!

Property Manager Response: Chad, we are delighted to hear that you enjoyed your first stay in WaterSound. We certainly agree that this condo offers a gorgeous view and is in a great location for spending time at the Beach Club. Thank you for staying with 360 Blue. We hope to see you again soon!
October 28, 2019
5.0
Caroline W: This is our second stay at compass pointe and it's just the best! Would really love access to a golf cart but otherwise it's perfect.

Property Manager Response: Caroline, we are delighted that you enjoyed your second stay in WaterSound. We appreciate your valuable feedback regarding the golf cart and we will be sure to share this information with our entire team. Thank you for staying with 360 Blue. We look forward to seeing you again soon!
October 14, 2019
5.0
Michael S: Well appointed condo and great location. 360 was very responsive to questions. Use of the app made access to the unit very easy. Only suggestion to new visitors is to make sure have the Beach Club gate codes memorized or in your phone.

Property Manager Response: We are thrilled that you enjoyed your stay with us in this perfect Watersound condo! We agree that the location of the condo is great! We love hearing that our app made your vacation easier and thank you for your feedback to other guests about the codes for the beach club gates! Thank you for choosing 360 Blue and we hope to see you again soon!
August 11, 2019
5.0
Joanna M: Thank you for a lovely stay! Unit is beautiful, Watersound property was so quiet and peaceful. Beach Club access was an extra bonus for sure! Loved the amenities and access to tennis courts and basketball court. We'll be back, hopefully when a little warmer.

Property Manager Response: We are so delighted that you enjoyed your stay with us in Watersound at this amazing condo! We could not agree more that this area is perfect to enjoy a fun and relaxing getaway! Thank you for staying with 360 Blue, we hope to see you again soon!
March 12, 2019
5.0
Kevin a: This Condo was not only beautiful and clean, it was the most comfortable one that we have ever stayed in. Beautiful views from every room! Can't wait to come back! (FYI- we found the bikes in the bike rack behind the building. Exit on 2nd floor)

Property Manager Response: We could not be more excited to hear how much you enjoyed your stay with us in Watersound! We agree that the views from this condo are tough to beat and it offers some of the most relaxing accommodations. Thank you for staying with 360 Blue, we hope to see you again soon!
March 6, 2019
5.0
Cindy W: Absolutely loved your beautiful condo! Cindy W.

Property Manager Response: We are so glad that you enjoyed it! Thank you for staying with 360 Blue, we hope to see you again soon!
January 31, 2019
5.0
Chantel L: We enjoyed our stay immensely. The condo was beautifully decorated, clean, and comfortably relaxing. We were so pleased to find complimentary coffee and that we had covered parking. We hope to stay again next Christmas. Lovely views!

Property Manager Response: We are so glad that you enjoyed your stay with us in Watersound! We agree that this condo is a great option to enjoy a relaxing getaway and the views are tough to beat! Thank you for staying with 360 Blue! We look forward to seeing you again soon!
January 23, 2019
5.0
Aaron H: Perfect mini vacation. Great time of the year as well. Just awesome.

Property Manager Response: We are beyond delighted that you enjoyed your vacation with us in Watersound! We agree that this time of year is the perfect time to sit back, relax and enjoy this wonderful property and community! We especially loved the breathtaking photo you shared! Thank you for staying with 360 Blue, we hope to see you again!
November 19, 2018
5.0
Annette M: We had a great stay in a wonderful community. We loved access to both of the pools and the chair set up on the beach. Overall, the condo is nicely decorated,comfortable and had everything we needed. There were a few minor repair issues, but they were handled well by 360. Thanks!

Property Manager Response: We are so delighted that you enjoyed your stay with us in Watersound! We agree that this condo is a wonderful option for a fun getaway and the community of Watersound is second to none! We look forward to seeing you again soon!
November 4, 2018
5.0
maria c: My family of four loved this unit and the WaterSound community. The unit was beautifully furnished and had everything we needed. The location was excellent also. The WaterSound community is quiet and unique. We loved the Beach Club and it's perks, like the use of kayak & paddle boards. Only complaint is that the bikes promised were not present and even after reporting this twice we were not issued replacement bikes to use.

Property Manager Response: We are so glad that you enjoyed your stay with us in Watersound! We especially love the photo you shared and fully agree that this home and community is perfect for a fun and relaxing beach getaway! We apologize for the bike situation and we will be sure to share your valuable feedback with our entire team to keep this issue from happening to future guests and we look forward to seeing you again soon!
September 30, 2018
5.0
Natalie B: The property was beautiful and in a great location. This was our third time to stay at Watersound and the service at the beach club wasn't up to the usual standard. We were disappointed to wait to check in after 4pm on Sunday to find that the front desk closed at 4pm, so we had to wait unlit the next morning to get our beach club cards. Also, there were no bikes marked ""99 India"" left for our use, so we had to rent from the Hub.

Property Manager Response: We are so glad that you enjoyed the location of this home and we agree that the condo is a beautiful option for a relaxing beach getaway! We apologize that you were not able to receive your Beach Club passes when you arrived due to the hours of operation of our Membership Office. We are currently working within the hours of St. Joe Club and Resorts and are working diligently to change those hours to better accommodate our guests. In regards to the bikes, we are so sorry you were not able to locate them. In the future, please let us know if you are unable to locate your bikes and we will be sure to send out our bike vendor to locate and replace them if they could not find them. We do hope you are able to join us in the Watersound community again soon!
September 7, 2018
Show More +