Gulf Pines Cape San Blas "Beachfront Bungalow" 490 Gulf Pines Drive

Property Details

  • Sleeps 10
  • Bedrooms 3
  • Bathrooms 3
Starting at $222/Night
October
2015
Subtotal: $ --.--
  • Enhanced Cleaning Standards
  • Beach Front
  • Beach view

Beachfront Bungalow is a beautiful and pet-friendly beachfront home. Post hurricane updates include new furniture, appliances, roof, boardwalk and sundeck! All 3 bedrooms, including the 2 kings, have their own bathrooms. Located in the quiet Gulf Pines neighborhood near Cape San Blas, the home has a large, comfortably furnished screened-in porch and private walkway to the huge, lightly used beach.

All the home’s rooms are located on one floor, so no stairs to climb once inside!

Your reservation includes $250 worth of beach gear which can be used to rent a beach wagon, beach chairs, umbrellas, paddle boards, and more during your stay. Your $250 credit goes a long way!

Beachfront Bungalow is across the street from Heavenly Palms. Rent both properties for your larger groups with easy beach access at Beachfront Bungalow and pool at Heavenly Palms.
We are happy welcome up to 2 small dogs for an additional non-refundable pet fee of $200. No activities with a higher number of guests than the occupancy of the house are permitted and there is a minimum age requirement of 25 for renters.

Amenities

  • WiFi Internet
  • Washer/Dryer
  • Pets allowed
  • Television
  • Outdoor Grill
  • Outdoor Shower
  • Fully Equipped Kitchen
  • Coffee Maker
  • Cable or Satellite TV
  • Dining Area
  • Dishwasher
  • Beach
  • Bay
  • Beach Front
  • Beach View
  • Carbon monoxide detector
  • Clothes Dryer
  • Fire extinguisher
  • Ice Maker
  • Iron, Ironing Board

Reviews

4.9 out of 5 (20) Reviews
5.0
Lisa : I'm in commercial property management in Atlanta and have been for the past 33 years. I must say that 360 has been the best property management experience we've had since we started vacationing on Indian Pass in 1990. I had a small snafu on this trip whereby the turkey I had ordered for Thanksgiving came too early and arrived when the previous guests were still at the house. I called the PM office and the representative handled my problem with ease and efficiency and I arrived with my turkey waiting on me in the refrigerator. Nicely done! And I must say what a nice touch in offering to replenish the propane tanks with just a call; the marketing of the 360 boxes of goodies is genius and how nice that the team at 360 takes the trash cans out for the guests. 360 is AMAZING! Happy holidays!

Property Manager Response: We are delighted to hear our team saved that turkey and Beachfront Bungalow was an excellent fit for your family's Thanksgiving. It is a pleasure having you as our guest; thank you for choosing 360 Blue!
December 6, 2022
5.0
Julie : The beach bungalow was pristine and well-kept when I arrived for my visit. This is my fourth year to stay at this wonderful location. I only have one difficulty with opening the bear proof trash cans and called 360 for directions. I’ll be back again thank you so much for a wonderful stay! I hope you continue to manage after it is sold.

Property Manager Response: We are delighted you enjoyed your stay and appreciate your sharing your experience. We look forward to welcoming you back to the beach; thank you for being our guest!
November 23, 2022
5.0
Brenda :

Property Manager Response: We appreciate you taking the time to provide a rating. Thank you for choosing 360 Blue, and we hope to see you at the beach again soon!
November 16, 2022
5.0
Vickie : We loved the house. It is our second year staying here. We had an issue with the TV and they came immediately to fix it. It is spacious and roomy. Great view of the ocean. Has a boardwalk out to the ocean and outdoor shower to wash off the sand.

Property Manager Response: We are thrilled you love staying in Beachfront Bungalow and find our team responsive. We hope to see you at the beach again soon!
October 25, 2022
5.0
Kathy : Beautiful house. Rental company very easy to deal with!

Property Manager Response: We are thrilled you had a wonderful stay at Beachfront Bungalow and enjoyed working with our team. We hope to welcome you back to the Forgotten Coast soon!
October 11, 2022
5.0
Tracey : Our house was perfect. I had just a few questions and could easily text and received immediate responses.

Property Manager Response: We are thrilled Beachfront Bungalow was perfect for your beach vacation, and our team was able to answer any questions you had. It was a pleasure having you stay with us, and we hope to welcome you back to the Forgotten Coast soon.
August 30, 2022
5.0
Ashleigh : Working with 360 was the easiest vacation process we have experienced. The communication was complete and proactive. Responses were timely and the vacation was exactly as it should have been… effortless. The home was amazing- we hope to return next year!

Property Manager Response: We are thrilled you had a fantastic stay on the Forgotten Coast and found our team responsive. It was a pleasure having you stay with us, and we hope to see you again next year. Thank you for choosing 360 Blue!
August 5, 2022
5.0
Bryan : 360 was absolutely amazing to work with. Very responsive and attentive. Thanks for making it a great vaca!

Property Manager Response: We are thrilled you had a great vacation at Beachfront Bungalow and appreciate you sharing your experience. We hope to see you on Cape San Blas again soon; thank you for choosing 360 Blue by Natural Retreats!
June 15, 2022
5.0
Karen : Easy reservation process, awesome communication from rental company, super convenient check in and check out and rental home was beautiful.
May 24, 2022
5.0
Rebecca : Easy to contact and appreciate the communication
May 18, 2022
5.0
Rudy : this was my sixth rental with Natural Retreats. Everything, including quality of rental homes or appartments , responsiveness of local staff, booking process, website, was impeccable.
November 30, 2021
5.0
Vickie : We loved the set up of the house. Having the screened in porch with the ceiling fans was great. We spent a lot of time sitting outside and playing games.
October 4, 2021
5.0
Jessie : Everyone is quick to respond to any news you have. They brought a new grill when the old one did not work. They brought a pack and play for the baby. Very good service. Easy to work with. Thank you for a great stay.
August 17, 2021
5.0
Review left by Tissa on July 19, 2021.
5.0
Review left by Dennis on July 13, 2021.
5.0
Review left by JENNIFER on July 7, 2021.
5.0
Review left by Jimmy on June 29, 2021.
5.0
Jennifer : Overall great experience!
June 1, 2021
5.0
Review left by Rebecca on May 26, 2021.
4.0
Jacob : The only complaint we have is that we had two guys show up for service. One guy showed up from the gas company to check the fireplace. He knocked and we let him in. However the pest control man just started typing in his code to come on in? In both instances it would have been nice to at least got a phone call or message that they would be onsite and to be expecting them. Especially if they have access and can come right in.
May 26, 2021
Show More